Most semmi sem jó...

 2010.01.10. 21:01

Hejhej!

Ez a hét egy fos volt... Magyar tanár most kipécézett magának, és folyamatosan engem baszogat... már félek bemenni az órájára lassan... Nagyon kezd elegem lenni mostanság. Egyszerűen el akarok innen menni... Mindenki cseszeget, semmi sem jó... Úgy érzem, csak a barátaimra számíthatok... Anyu is csak baszogat... Apámat már két hete nem láttam, mert dolgozik...

A szürke napjaimat próbálom feldobni, avval hogy áthívók mindig valakit, vagy valamit csinálok. De nem mindig jön össze... mindenki tanul... itt a félév. Nekem ritka szar lesz... Azon is elgondolkodtam már, hogy sulit kéne váltani... Nem szeretem ezt az iskolát... Ezt meséltem is Ákosnak, és kérdezte, de mi lenne a barátaimmal. Én úgy gondolom, aki télleg a barátom, az azok után is, hogy elmegyek a suliból, az marad. De úgysem fogok elmenni... az megfutamodás lenne, és amit én elkezdtem, azt nem szeretem abba hagyni... Végig kell csinálnom, és megmutatnom azt, hogy tovább akarok tanulni!!! Még mindig úgy gondolom, hogy sokkal jobb lenne ha már meglenne az érettségi, és Pesten tanulhatnék...

Érettségiről jut eszembe. 2 nagyon fontos ember számomra most érettségizik. Helga hihetetlenül fog hiányozni! Az én pöttöm barátnőm elmegy a fővárosba... A szívem fog megszakadni, mikor látni fogom, hogy elmegy... Tudom, hogy haza fog majd jönni mindig, de akkor sem lesz itt egy utcányira tőlem :(. A másik ember... Ő még mindig nagyon fontos számomra, bár ő vele a kapcsolatom nem jó... Vagyis nem tudom. Én próbálok vele jóban lenni, de valahogy nem enged magához közelebb. Egy év után rájöttem arra, hogy hiányzik. Hiányzik az, hogy megölelhessem, és beszélgessek vele. De most már csak barátilag... Nagyon remélem, hogy egyszer, valahol, valamikor tudunk úgy viselkedni egymással, mint két ember akik barátok... De félek tőle, hogy ez nem fog menni... Azt mondják, az első szerelem érzései nem múlnak el, csak halványulnak...

A szombat esti partyzás is igen jóra sikeredett. Pöttöm barátnémmal, ismételten Zanzásztunk egyet:) A VOLT óta, most buliztam az egyik legnagyobbat. Bátyám haverjaival táncoltunk... Nah ők aztán igazi parti arcok:) Az egyikük tánc közben megfogott, és felkapott:) Mindenki minket nézett. Kicsit zavarba ejtő volt, de tetszett:D

És most pedig vár a tanulás...

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr1001662207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása