Koszorúcskák...

 2009.12.14. 21:20

Most volt a koszorúcska időszak. Aki nem tudná, ez arról szól, hogy a fiatalságot (10. évfolyam) megtanítják néhány tánc alaplépéseire. Amit majd egy nagyszabású estén bemutatnak a családtagoknak, illetve barátoknak, ismerősönek.

Az elmúlt két hétben kettőn is résztvettem. Az egyiken csak barátként vettem részt, a másikon én is táncoltam. Kezdjük azzal, amin csak néző voltam. Nagyon készültem, arra a koszorúcskára. Sminkes, fodrász, új ruha. Minden ami kell. De valahogy az az este nem sikerült annyira jól. Jó-jó nem volt rossz, de jobbra számítottam. A koszorúcska után elmentünk bulizni a Club 54-be. Ott már várt rám a baráti társaságom, ők szülinapot ünnepeltek, az egyik nagyon jó barátnőmét. Amint beléptem, 10-en a nyakamba ugrottak. Hihetetlen jó érzés volt.:) Aztán elindult a party. A tequilák csak úgy repdestek, mindenki jól érezte magát. Tánc a színpadon, vetköző fiúk. Minden meg volt ahhoz, hogy jó szülinapi, illetve Mikulás bulit tartsunk:) Ezen a bulin, és mellettem volt, az én pöttöm barátnőm, akivel most már lassan 1 hónapja minden hétvégén együtt bulizunk:) Helgát nagyon megszerettem. Egy tündér, aki miattam van itt:) Fél 3felé hazaértünk. Mindenki elfáradt. De egy ilyen este után, nem is csodálkoztam ezen.

 

Aztán eljött az én időm, a táncpartneremmel. 2009.12.12. Itt az idő megmutatni, hogy mit tanultunk, a sok ökörködös tánc órán:) Büszkén mondhatom nagyon jól sikerült. A legjobb az volt, hogy mindenki aki közel áll a szívemhez, ott volt az asztalomnál. Geri, az én egyik őrangyalom. Aki mindig képes felvidítani. Mégha a béka segge alatt is van a kedvem. Ákos, az én modellfiúm:P Imádom ezt a srácot, vele a legjobb szülinapot szervezni. És együtt szoktunk kutyust is sétáltatni.:) Persze, a kihagyhatatlan Helgám:) Akinek mindig csillog a szeme, és sugárzik belőle a szeretet. Akivel a fagyos reggeleket teával a kézben kezdem(L). Nekem ők a legfontosabbak. Ők azok akik mellettem állnak. És ezt köszönöm is nekik. Ezután a baráti bemutatás után térjünk vissza a koszorúcskára. Az asztalnál persze még ott ült a családom. Apu, Anyu, Bátyó, Nagyi, Keri. Keri, nekem nem csak a keresztanyukám, hanem az a valaki, aki mindent tud rólam, és ő volt az aki a legmélyebb ponton, amikor mindennap felhívtam sírva, hogy én nem bírom nélküle, ő mellettem volt, és tartotta bennem a lelket:) Nagyon jól sikerült a két család bemutatása egymásnak,  bátyám is nagyon jóban lett a barátaimmal:) A bulizás itt is megvolt, Zanzában kötöttünk ki. Itt már mindenki fáradt volt, kivétel Bátyó, aki pörgött(gondolom azért mert elég sok jäger lecsuszott nála, de ez nem baj), de nélküle nem mehettem haza. Megvártam míg elfárad, aztán haza indultunk. Haza vittük Helgát, és írány haza.

Röviden, tömören az elmúlt két hét.

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr871598403

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.tessarolomarmores.com.br 2017.12.06. 15:33:36

Employee evaluaton for cna - kuefefx

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helg.a 2009.12.14. 21:30:54

Szia Pöttömöm!<3
Annyira élveztem ezt az elmúlt két hetet, annyira boldoggá tett, jó volt táncolni látni, nagyon ügyes voltál. Már csak azt remélem tartjuk is a szintet és ez így megy tovább :) Szeretlek! (:

Blueyes 2009.12.14. 22:31:48

@Helg.a: Én is nagyon remélem, hogy sokáig fog ez így menni:) Szeretlek(L)
süti beállítások módosítása