Jó is, rossz is...

 2010.02.14. 03:16

Még frissek az élmények, ezért gondoltam, hogy gyors leírom. Megünnepeltünk Betti szülinapját. Egész szombat jóformán az estéről szólt. Ruhavásárlás, kozmetikus(ahol rendesen be is égtem...:D ), aztán a szülinaposnál csajos este:) Sok minden volt ez alatt az este alatt... Volt sírás, nevetés, szex, éneklés, táncolás. Nem mindegyikben vettem részt, ezt úgy leszögezném:).

Szerelem... egyszerűen úgy vagyok vele, hogy sehogysem. Nézem a pasikat, de egyiksem fog meg... velem van a baj??? vagy most egyáltalán nem is vágyom senkire? Egy srác van aki talán bejönne, de sztem csak egy kavarásnak lenne jó. Semmi többre.  Az én pityergős barátnőmnek mondanám: az élet kegyetlen. de valaki azt akarta, hogy ez így történjen. ez egy lecke volt. és amilyen tapasztalatokkal gazdagodtál a 3 év alatt azt a következő kapcsolatodban fel tudod használni. nem lesz könnyű felejteni, de nekem is sikerült!!! Meg még sok mindenkinek!! Akkor neked is menni fog! Én melletted állok, és még egy jó páran:) Tudd, nagyon szeretlek!!!

P.S. : Nő a bölcsesség fogam :D

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr201756295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása