Hello tavaszi szünet!!! (:

 2010.04.02. 10:14

Végre itt a szünet, és jobban indulni sem indulhatott volna! Tegnap suli után értem jött Helga, Geri és Ákos:) Elmentünk együtt ebédeltünk, majd kimentünk az ipari parkba vizipipázni, fotózni, baromkodni. 2 hét óta ott éreztem magam elősször jól. Mint ezelőtt irtam elég sok mindent a nyakamba vettem. Rámfért már a baráti baromkodás, és az ilyen dolgok. Ma az egyik osztálytársammal találkozom, később pedig Bettivel, de ez még nem biztos. Betti eléggé megbántott az egyik nap, de megpróbálom elfeljeteni, de úgy érzem nem fogom tudni. Inkább hagyjuk is. Szombatomat a Helgával szeretném tölteni, meg a csütörtöki bagázzsal:) Vasárnap azt hiszem, kicsit vissza vonulok mindekitől, és egyedül leszek egész nap. Hétfőn egyenesen menekülök szerintem a locsólo elől... Tavaly egy életre valót kaptam, úgyhogy most inkább kihagynám. Kedden letargiába fogok esni, mert szerdán ismét suli lesz...

Azt hiszem ennyi lesz a szünetem. Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket:)

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr311888866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása