I need some sleep...

 2010.01.26. 20:05

Nem tudom mi van velem mostanság, de egyre többet alszom... Jó lenne már egy szünet. Úgy érzem magam, mint akit leszippantottak. Ma hazajöttem, sütöttem sütit, aztán pipáztam egy irtózatosan jót:) Most jó a kedvem, kicsit olyan mintha a föld felett lebegnék. Jelentem, a pipában nem volt semmi illegális:D Kicsit félek attól, hogy ez az állapot nem fog sokáig tartani.

Szombatról: Bius szülinapját ünnepeltük meg, majd Petrával átmentünk greenbe. Ami nagyon nagy fájdalmam volt, hogy a pöttöm barátnőm nem volt mellettem. Ezt észre is vették rajtam, hogy nem nagyon mosolygok. Még velünk volt Betti is akivel SzIG bálon lettem jóban. Nagyon megkedveltem ezt a csajszit, és nem utolsó sorban, nagyon ügyesen rajzol:) Aztán hárman neki láttunk az estének. Elég rendesen pezsgőztünk :) Ezek után átmentünk táncolni. Azt az utat kocsival tettük meg, én Zoo ölében kocsikáztam:D A partizás most is meg volt. Egy srác lekapott, de én nem nagyon díjaztam. Kb ennyi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr431704708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása