Vásárlás, vásárlás

 2009.12.27. 23:02

Hejhó! (:

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de az én családomra, ha rájön a vásárolhatnék akkor apuci, bepakol engem meg anyucit a kocsiba, és irány valami bevásárló központ, ami cseszett messze van. Hát a mai nap is ilyen volt. Nagyi is velünk tartott, aminek nagyon örültem. Jah azt hozzá kell tennem, hogy tegnap este bulizni voltam, haza értem negyed kettőkor, ez még annyira nem is késő, de nem tudtam egyből aludni, így kb 3kor aludtam el, és reggel 7kor már keltem, mert mentünk vásárolni. Gondolhatod, milyen friss képet vágtam:D Nah a lényeg a lényeg, hogy kaptam két pulcsit, egy táskát, meg egy kabit. Hazafelé már nem birtam és elaludtam. Gyerekek, hogy micsoda mocsok kényelmetlen kocsiban, ülve aludni... Kegyetlen...

Most bulizhatnék Irie Maffia koncerten, de kifáradtam:D Jó itthon, a meleg ágyikómban, a pici plüss zsiráfommal, közben msn-en beszélem a holnapi programot:)

Ennyit mára, csók (:

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr301627281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása