Nyugis, sütős nap (:

 2009.12.21. 22:05

Reggel felkeltem, mint minden normális ember, csak avval a jó érzéssel, hogy nincs suli:). Máris minden jól indult. Egész délelőtt lestem, hogy mikor fog csengetni a futár, aki hozza az iPodomat. De még ma sem jött meg... Kicsit irritál... Ebéd után, átjött az én egyetlen Biusom, sütit sütni. A szokásos hülyeség természetesen jelen volt. Jó volt végre egy csajos délután. Este átlestem Geriékhez pipázni. Nagyon hiányzottt már a vizipipa. KicsiDave is hiányzik(saját pipa, csak bátyám összetörte). Ő az én gyerekem:) De így összetörve is a szívem csücske. Jó érzés tölt el, ha ránézek. Geriéknél még teáztunk, is de nem sima teát. Rummal, meg valami borral:D Melegem is lett. Még sütit is sütöttünk. Tiszta jó nap volt a mai.

 

Ma találtam. Beleszerettem:

https://www.youtube.com/watch?v=WgG_4Akt9vM&feature=fvst

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr361614511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása