Fáradt vagyok. Nagyon fáradt.

 2009.12.20. 10:35

Örülnöm kéne, hogy szünet van. De nem megy. Csak pihenni akarok. Aludni.

Tegnap (szombat) suli volt. Oké, rövidített órák, meg minden, de akkor is, nekem kinzás volt, szombaton 6-kor felkelni... Suliban ajándékozás, kicsit karácsonyi hangulat, esett a hó. Már egy kicsit elegem van, a karácsonyból. Mindenkinek ajándék etc. Most perpillanat, magamra alig van időm. Örülök, ha le tudok ülni... Benitától kaptam egy nagyon szép, szívecskés nyakláncot. Mondhatni beleszerettem. Azt tudni kell rólam, hogy nem vagyok valami nagy ékszer viselő. Fülbevalóknál is inkább, az egyszerűbb kicsi, színes pöttyöket kedvelem. Nagyon jól esett, igen eltalálta az ajándékot.(:

Suli után, Bátyámmal lementünk a rokonokhoz Lukácsházára. Az út kicsit necces volt, de épségben leértünk meg haza is. Nagyon jó volt őket látni, főleg Fanny hiányzott nagyon. A mi Európa bajnok karatésunk. Várom, hogy megint együtt bulizhassunk, mint nyáron. (Elég cudarul néztünk ki mind a ketten, de nagyon jól éreztük magunkat(:).

Látogatás után, haza sem mentem,  hanem egyből Biushoz. Ő az én party barátném. Akivel minden partyban benne vagyok. Beugrottunk a jó őreg András pincébe. Lassan ez már a törzshelyünk lesz. Ittunk egy kis bort, aztán elindultunk Greenbe, mert nagyon fáradt voltam, és semmihez nem volt kedvem. De megígértem neki, hogy elkísérem. Greenben nem volt valami nagy élet. Pár ismerős, néhány szót váltottunk, aztán igazából ennyi volt az este. Semmi izgalmas. Semmi party hangulat. Csak aludni akartam már végre. Taxit nem tudtam hívni, mert egyik társaság sem vette fel. Ezért gyalogolhattam haza, a hidegben. Végülis nem volt rossz, mert nem egyedül mentem, de akkor is. Taxival minden egyszerűbb lett volna.

Most meg a takarítás vár rám...

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr801610501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása