Helló új élet!

 2010.02.09. 21:31

Elérkezett az idő, hogy végre mindent előről kezdjek:) Elfelejtsek minden rosszat, és új barátokkal az oldalamon neki vágjak egy új izgalmas életnek, több tapasztalattal! Ennyire még nem éreztem magam magabiztosnak:) Előreláthatólag az elkövetkező 3 hétvégém, bulizással fog telni!!! Kezdjük az elején: édes drága rajzos barátném nagy korú lesz. De remélem ugyanolyan dinka marad:) olyan jó neki valentin napon született.<3 Szombaton ünnepeljük még két osztálytársam szülinapját is:)

Február 19.-én született az én eggyetlen Ákosom is:) Akkor őt fogjuk ünnepelni, illetve egy másik ismerősömet. Komolyan néha úgy érzem, az életem csak a szülinapok körül forog. Lehet ezért szeretnék rendezvény szervező lenni???!!!!

27.-én pedig egy buli sorozat 3. buliján veszek részt-azt hiszem-. Remélem a pöttöm barátném is jön velem:) 

Jut is eszembe róla, hogy úgy néz ki, minden rendbe lesz vele, kapott cukros, csokis, csoda italt, amitől elvileg jól lesz:) Nagyon remélem, hogy segít neki. De ami tuti, hogy én mindig mellette leszek!!!<3

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr911744017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása