Végre valaki?!

 2010.04.18. 19:09

Hejhej!

Nagyon rég írtam, de váljon mentségemre, hogy nagyon sok dolgom van. A diáknap egyre jobban közeledik, és még elég sok munka van. De remélem nagyon jó lesz:)

Azt hiszem, történt velem valami, ami jó hatással volt rám. Az egyik fiú barátom haverjával megismerkedtem, és isten tudja mióta, de ő felkeltette az érdeklődésemet. Igaz nem ilyen hirtelen rózsaszín köd, meg mit tudom én. Szép lassan haverkodunk. Aztán volt egy szombat, mikor úgy indult minden, hogy nem is fogok vele találkozni, semmi sem lesz csak az osztálytársakkal leszek egész este. Aztán jött egy telefon a közös barátunktól, hogy benn vannak Sopronban, és találkozzunk. Az igazat megvallva kicsit izgatott lettem. Persze ekkor is mellettem volt az én pöttöm barátnőm:) Találkoztunk velük, aztán a barátnőmet elkisértük egy ideig, én meg 3 pasival beültem egy sörözőbe. Mondanom sem kell, mindenkiben volt már pia. A srác egyre jobban szimpatikus lett, és a vége az lett, hogy velük mentem bulizni. Hihetetlen jól éreztem magam velük, és ami még jobban esett, hogy a srác nagyon figyelmes volt velem:) Nagyon jól éreztem magam.

Hétfőn felvett msn-re, és beszéltünk is. Azt hiszem, azóta minden nap beszélünk. Most pénteken volt egy házibuli, és meghívott menjek velük el. Nagyo jól esett, hogy meghívott, de én már eligérkeztem máshová. Az igazat meg vallva, utána egy kis hátsó szándékkal, mégis megoldottam, hogy menjek a buliba. Ott össze is futottunk, táncoltunk is meg minden. De én annyira részeg voltam, hogy igazából, nem agyon foglalkoztam vele:/ és lehet hogy emiatt lett az a vége a dolognak, hogy más csajjal kevert... van ez így. Azt hittem, hogy a buli után nem fog rám írni msn-en, de mégis irt. Meg is lepődtem, de jól esett. És elég jól eldumálgattunk. A fene tudja mi van?! 

Összegzésül. Ő végre egy olyan srác, akire szó szerint fel tudok nézni, mivel 185 centi körül van, és ez nekem irtózatosan bejön. A másik az, hogy nagyon tetszik a stilusa, és az is, hogy nem az a szerény típus:) Sörcsi mániás...:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr491932214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása