Elmúlt napok.

 2010.02.21. 22:51

Kezdjük az elején. Pénteken ünnepelte, Ákos, és Virág is a szülinapját. Én megint, mint egy jó kislány mind a két helyen megjelentem. Ákosnál kezdtem, ott nem nagyon volt az én társaságom(az elején), ezért átmentem Gerivel a Virág szülinapjára. Ott nagyon jól éreztem magam, megismertem egy új embert is. Ott páran egy külön kis csapatot alkottunk, és dumálgattunk a többiektől elszakadva. Aztán "vészhívást" kaptunk, vissza kellett mennünk Ákoshoz. Onnan Ákos haza, én és még pár ember pedig greenbe. Nah ott igazán jól éreztem magam:) Ott volt az én pöttöm barátném. Miután hazament, csatlakoztam a szülinapi bagázshoz, akikkel jöttem. Ott volt egy srác, aranyos volt meg minden, csak hát nem a legsikeresebben közeledett hozzám... De azért jól elszórakoztunk. És haza is kisért:) Ha nem így közeledett volna, talán lett is volna valami köztünk. Nah majd legközelebb.

Szombat délutánra nem terveztem semmit, mert úgy volt lehet az osztályban lévő bagázzsal fogok vizipipázni. Mostanság kevesebbet vagyok velük, mint régen. De nekem most már mások is vannak az életemben, nekem nem csak ők a barátaim, ha még annak mondhatóak az osztályban lévő emberek. A lényeg az, hogy mindig mondják sehova nem megyek velük, most amikor mentem volna, akkor meg nem hívtak... erről ennyit. Meg hogy nem mentem el az egyik osztálytársam szülinapjára. Könyörgöm nem két nappal előtte kéne szólni... és akkor tudom más hogy rendezni a dolgokat. De most már kezdek hozzászokni, hogy én vagyok mindig a rossz.

Manapság télleg elhanyagolom a régebbi barátaimat. Az osztályban lévők, annyira nem is zavarnak... akivel jóban akarok lenni, és fontos nekem az osztályból, az 3 ember. Velük jól elvagyok, és ez nekem bőven elég. Benitával pénteken is találkoztam, most  suliban Eszti mellett ülök, és nagyon jól elvagyunk. Csillával meg mindig meg tudom beszélni az aktuális bajaimat, boldogságomat, mindent:) Másik lány aki nagyon hiányzik, az én Biusom. Hiányoznak az andrás bácsis esték, hogy együtt bulizzunk. Nagyon szeretlek Bius!(L) Változtatni fogok! Már két barátot elvesztettem, többet nem akarok! Mondjuk ez a két barát nem csak az én hibámból tűnt el az életemből, én úgy érzem...

Szombaton este az én Bettimnél aludtam. Főzőtt nekem vacsit, ami nagyon jól sikerült:) Este Helgával, és Bettivel elmentünk greenbe. Ott most ilyen punnyadás volt. Bettivel nagyon jól elbeszélgettünk az éjjel. Végre valahára, mikor reggel felkeltünk gyönyörűen sütött a nap:) Egyszerűen annyira jó kedvem lett, hogy már hihetetlen volt. Bettivel ki is mentünk az udvarra havat lapátolni. Amire rájöttünk, ha valakit utálsz, menj ki havat lapátolni, gondolj rá, és vezesd le a felesleges feszültséget! Garantált hatás! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr941779618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása