Végre!

 2009.12.17. 19:40

Végre esett a hó:) Annyira jó volt, úgy kezdeni a tegnapot, hogy esett a hó:) Máris jobban indult a nap. Suli tűrhető volt. Délután meglátogattuk Dórit páran a kórházban. Már sírtunk a nevetéstől.:) Nem tudom elégszer leírni, hogy mennyire örülök, hogy itthon van Dóri. Talán a legszebb ajándék:) Hazaértem este fél7kor.

Aztán egyik barátom felhívott, hogy most szakítottak a barátnőjével, és kéne egy kis vigasz. Az igazság az, hogy mind a két félt megértem. De ami nem megy, azt nem kell erőltetni. Sztem jól döntöttél csajszi;)

A mai napomat Helgával kezdtem, kaptam tőle egy irtózatosan édes macit, sütikkel:) Ez az egész feldobta a napomat. Hiányozna valami az életemből, ha nem lenne... Ma is későn értem haza. Lidisz gyűlés, (diáknap megbeszélés volt), aztán két haverom koncertjén is voltam. Nagyon jól csináják, amit csinálnak.:) Grat skacok:)

Teljesen úgy álltam a télhez, hogy nem akarom, legyünk már túl rajta... Azt hittem az emlékek előfognak törni. De szerencsére tévedtem:) Mindenem megvan amire szükségem van. Barátom nincs, de most perpillanat sok a dolgom, ugyhogy most ezen nincs időm gondolkodni. És ez így nagyon jó nekem:) És most úgy érzem, hogy végre boldog vagyok!!! (:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr961605147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása