Boldogot :)

 2009.12.25. 20:23

Végre eljött a karácsony:) Nagyon boldog karácsonyt, remélem jó Jézuskája volt mindenkinek.

 

Még karácsony előtt elmentem két legjobb barátnőmmel, bátyámmal, és a haverjával egyt irtózat nagyot bulizni:) Megtörtént az, amit soha nem hitten volna: A bátyámmal együtt rúgtam be, de igen mocskosul. Hihetetlen nagyot partyztunk. Soha az életben nem voltam másnapos, pedig túl vagyok két elég durva szilveszteren, meg hát nagyon sok nyári ott alvós partyn. De a 2009-es karácsonyt sikerült másnaposan várnom. Majd megdöglöttem... De egy kis C-vitamin, meg alvás, és máris jobban lettem.

Aztán jött az ajándékozás. Kaptam 3 féle parfümöt, de én ugyan azt használom most már lassan 2 éve. Persze pénzt is kaptam, sok-sok csokit, körömlakkot. Mindennek örültem. Csak az nem jött meg amit nagyon vártam. Az iPodom... Már nagyon szeretném ha itt lenne a kezemben. Hiányzik az, hogy miközben el vagyok merülve az utcán a gondolataimban, szóljon valami dallam a fülemben...

Az elmúlt két napban, visszautaztam az időben kb olyan 8 évet, és egésznap a rajzfilmeket lesem. De ilyen jól rég éreztem magam. Nem értem azokat, akik nem szeretik a meséket. Számomra minden mese egy oylan világ, amiben minden tökéletes, mégha van benne gonosz boszorka, meg ilyenek. A mesékben mindig a jó győz, és mindenki boldogan él amíg meg nem hal...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr591623024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása