Buli, betegség.

 2010.03.03. 17:36

Szombaton voltam egy úgynevezett Skins-buliban. Hát, a híre nagyobb volt, mint a buli. A lényeg az, hogy a buli arról szólt, hogy mindenki kavarjon mindenkivel... Jah, és volt egy srác, aki úgy gondolta, hogy jó poén, ha feláll az asztalra és letolja a gatyáját, és mutogatja az egyéb dolgát. Már ott elegem lett a buliból. Fél2re már itthon is voltam.

A bulin egy szál topban rohangáltam, és rá is csesztem. Vasárnap már kurva szarul voltam. Hétfőn doki, este már 38,7 fokos láz, egész éjjel nem aludtam semmit, kedden 39 fokos láz, jóformán gyógyszereken élek. Mára annyira javult már az állapotom, hogy csak 37,3 a hőemelkedésem. Amilyen szarul voltam az elmúlt két napban, ahhoz képest istenien érzem magam...

Most ezen a héten itthon pihenés van/lesz. Kicsit hiányzik a társaság, az emberek. De túlságosan le vagyok gyengülve ahhoz, hogy a lakásból kimenjek...:(

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr281806248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása