Mai nap.

 2009.12.15. 17:09

A reggel szokás szerint rohanással kezdődött.Sikeresen beértem suliba, ott az első két órán írtam, a haramdik órában az angolt megúsztam. Utolsó órám is elmaradt. Egész jó nap. Gondolkodtam, hogy bemenjek-e Dórihoz, a kórházba. Tegnap voltam bennt nála, és hihetetlen jó volt újra látni. Hiányzott. De inkább hazajöttem, és végig aludtam a délutánt.

Ez a hetem nagyon szar lesz... Nem tudom, hogy mire jó az a tanároknak, hogy az utolsó héten mindenkit végig szopatnak... Egyszer szívatná őket valaki. Hálás lennék neki;)

Mindjárt itt a karácsony. Még senkinek semmit nem vettem... Imádok mindent az utolsó pillanatra hagyni. De valahogy, hogy nekem karácsonyi hangulatom legyen, ahhoz nem csak hideg, hanem HÓ is kell. Az egész országban van hó. Csak itt nem... Havat, forró teát. Imádok reggelente a szakadó hóban menni suliban, amikor a szempillámon ott vannak a hópelyhek. Nagyon szeretnék havat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr911600203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása