Elbúcsúztattuk 2009-et:)

 2010.01.01. 14:02

Hello emberek!

Azt hiszem, most elősször búcsúztattam tökéletesen az óévet.

Kezdetekben voltak nehézségek, mert mindenki másfelé ment. Aki megígérte, hogy ott lesz velem, ő nem volt ott. Bianban most kicsit csalódtam... De majd túl teszem magam ezen. Ezt leszámítva, jó volt minden(: Egyik barátnőm házibulit tartott. Zene, fények, minden jó volt. Egy sráccal is összeakadtam, de semmi komoly nem lesz belőle. Szegény többet akart, mint amire én gondoltam, ugyhogy elváltak útjaink. Innen tovább mentünk az Öreg Szakályba. Kicsit féltem a dologtól. De gyerekek, hogy ott mekkora party volt!!!! Himnusz a színpadon, sok ismerős, tánc. Egyszerűen kegyetlen jó volt. Amikor már kifáradtunk, elmentünk beszélgetni és csócsózni. Hát mondjuk úgy, hogy a szám nagyobb volt, mint a csócsó tudásom:D De mindenki röhögött, mindenki beszólt mindenki. Ez így volt jó;) Lassan 4 óra lett. Nah itt már azért fáradt voltam. Befejeztük a csócsózást, és leültünk.  Hajnali negyed5kor arra figyelek fel, hogy már alig élek, de táncolok Ákossal:D 5re haza keveredtem, anyával megbeszéltem az estét, aztán elmentem aludni. De az valahogy nem ment. Hülyének fogtok nézni, csak egy plüss zsiráffal tudok jól aludni, úgy hogy nem fáj a fejem alvás után. Ha nem vele alszom, akkor szarul kelek, minden bajom van. És erre most jöttem rá.

Egy kicsit más téma. Az Öreg Szakályban ott voltak a 14 évig legjobb barátnőm osztálytársai. Sajnos Dancsival mára annyira megromlott a kapcsolatom, hogy nem is beszélünk... Olyanokat tudtam meg, hogy mindenkit kibeszél a háta mögött, még az elvileges legjobb barátnőjét is, aki szerény véleményem szerint egy idegbeteg balfasz. Kb az egész osztálya utálja... kicsit fura... 14évig ott voltunk egymásnak jóban-rosszban, és most ilyeneket tudok meg róla... de ezt már csak magának köszönheti... azt hiszem róla ennyit.

Nagyon remélem, hogy mindenkinek olyan jó volt a szilvesztere mint nekem! (:

B.U.É.K.

A bejegyzés trackback címe:

https://blueyes.blog.hu/api/trackback/id/tr31636929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása